Výzva "Nesněz piškot"

01.04.2020

Jak moc vás pes poslouchá, když se na něj nedíváte? Máte natrénováno odložení? A co k tomu přidat "Nesmíš?"

Tohle je náš první pokus. Odešla jsem za dveře. Neřekla jsem "Nesmíš" nijak extra jasně a počítala jsem za dveřmi do desíti než jsem se vrátila. První Janýsek neodolal, Amigo se podíval, jakože když on může... A dal si taky. A tak jsme se museli vrhnout na trénink...

A tohle je o 15 minut později. Nejprve jsem klukům říkala, že nesmí a pomalu od nich couvala, asi do vzdálenosti 5 metrů. Pak jsem jim dovolila piškot sníst. Pak jsem jim položila piškot a říkala nesmíš a zmizela jim z dohledu na chvilinku, abych se hned vrátila a dovolila jim piškot sníst. A nakonec jsem zkusila zase zavřít dveře a neprotahovat to nijak dlouho. S každou vteřinou byli kluci šikovnější a šikovnější.

Jde o to neztratit motivaci. A zůstat nad věcí.

Chcete-li pomoci ke stejným výsledkům nebo máte vlastní skvělé zkušenosti, neváhejte mi napsat! :) 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky