Jak se z vlka stal pitbul

20.11.2019

Vždycky jsem byla spíš plachý vlk. Takový opatrný vůči všem a všemu. Občas jsem zabrousila mezi lidi, ale rychle jsem se zase vytratila do stínů divočiny. Jenže pak se stalo... že ze mě život vychoval pitbula.


Práce se psy člověka hodně naučí. I v případě, že se k ní uchýlíte proto, že se chcete práci s lidmi vyhnout. Stejně je to ve výsledku nakonec o lidech. Neboť jaký pán...


Víte, jaký je rozdíl mezi pitbulem a vlkem? Pitbul je víc člověk, než pes, pokud jej k tomu majitel i nevědomky vede. Pitbulové milují lidi, ale jen ty své, kterým věří a jsou to tak trochu autisti - jakmile jejich svět něco vyvede z rovnováhy, neznají bratra. Kdežto vlk je víc vlk než pes. To je celé. Jiný rozdíl mezi nimi není.


Můj zlom přišel, když jsme hlídali pitbula od majitele, který pro něj byl celým světem, ale nedokázal mu dát dost lásky a pochopení. Pitbul se cítil v cizím prostředí nešťastný a jednoho dne zaútočil na jiného psa. 

Nemohla jsem nic dělat, i když mi z toho zoufalstvím krvácelo srdce, když jej trhal. Nakonec jsem se prostě pitbulovi postavila čelem v okamžiku, kdy na chvíli pustil. Probudila jsem v sobě maximum divokosti a bojovnosti vlka, sebrala jsem všechnu sílu prastarých předků a mezi pitbulem a psem udělala živou zeď. Odhodlaně jsem se pitbulovi dívala do očí. 

Nechtěla jsem mu ublížit. Ale celým svým tělem jsem mu dávala najevo, že to udělám a nebudu brát na nic ohledy, pokud mě nezačne poslouchat a bude dál útočit na to nevinné zvíře. Celým svým vnitřním já jsem si uvědomovala, že v příští chvíli můžu beze všeho zemřít. Nebo ten bul. A tehdy se mi podíval do očí. Chňapl svou mýtickou aurou po mé vlčí duši uvnitř a vlka ve mně dočista zahnal. A jako Lord Voldemort, když vraždil a vtiskl kousky své duše do obětí, do mě vtiskl i on kus své duše pitbula, která se nevzdává. Byla to vteřina, co jsme na sebe zírali. A pak mu oči zhasly, stáhl ocas a otočil se na cestu domů.


Tehdy jsem se rozhodla, že jsem zralá začít zase pracovat s lidmi a vyprávět jim o tom, jak mají zacházet se psy. Má cesta učedníka započala.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky